Cześć!

Nazywam się Natalia Winiarz.
Jestem grafikiem – projektantem i daję markom nowe oblicze.

Tworzę identyfikacje wizualne firm, logo oraz projekty do druku. Z projektowaniem jestem związana kilkanaście lat, a od 5 lat działam pod własnym szyldem – Natea Design.

Współpracuję z freelancerami, właścicielami małych firm, instytucji i stowarzyszeń, którzy chcą aby wizualny przekaz ich marki był atrakcyjny, autentyczny w przekazie i stawał się bardziej rozpoznawalny.

ZAKRES USŁUG

strategia wizualna marki

projekt logo, dobór kolorów i typografii

identyfikacja wizualna

materiały firmowe drukowane

projekty stron internetowych

grafiki na social media

METODA

ZACZNIJ OD KORZENI

Cała komunikacja marki jak i jej identyfikacja wizualna powinna wypływać z DNA marki, od jej korzeni.

Korzeniami są wartości, misja, powód, dla którego marka istnieje. Wszystkie te cechy tworzą rdzeń, pień, na którym opiera się charakter i komunikacja marki – tworząc w ten sposób koronę. Składają się na nią cechy, jakie wyróżniają markę od konkurencji, sposób w jaki komunikuje się z klientami, jak jest postrzegana i jak wygląda.

Na samym końcu powstaje identyfikacja wizualna.

LIŚCIE I KWIATY – identyfikacja wizualna marki – kolory, typografia, obrazy, kształty

 

KORONA – charakter i zachowanie marki

 

PIEŃ – wypływa z korzeni, na nim opiera się korona

 

KORZENIE – DNA marki – wartości, misja, dlaczego marka istnieje

ETAPY WSPÓŁPRACY

  1. Pierwszy kontakt – poznanie tematu, zbadanie potrzeb i oczekiwań, pytania i odpowiedzi.
  2. Przedstawienie oferty.
  3. Spisanie umowy, wpłata zadatku 30-50% wartości zlecenia.
  4. Analizy, szukanie rozwiązań, tworzenie wytycznych projektowych.
  5. Przedstawienie wstępnych projektów.
  6. Odpowiedź zwrotna i dalsze prace projektowe.
  7. Wpłata pozostałej części wynagrodzenia.
  8. Przekazanie projektów.